درگاه پرداخت آنلاین پارس پال

درگاه پرداخت آنلاین پارس پال

سلامی گرم خدمت دوستان وردپرسی ، درگاه های واسط پرداخت زیادی این روزها در ایران ایجاد شده اما درگاه های پرداختی زرین پال و پارس پال هم معروفند و هم معتبر! شما با کمک این درگاه های پرداختی می تونید یه حساب کاربری ایجاد کنید و اون رو به وبسایت خودتون متصل کنید تا مشتریان وبسایت به راحتی بتونن به صورت آنلاین خرید انجام بدن. همه ی وجه شما داخل پنل درگاه قابل مشاهده است و زمانی که به حد تعیین شده برس قابل برداشت خواهد بود. یعنی با کمک این درگاه های پرداختی می تونید یه واسط بین حساب بانکی خودتون و درگاه های بانکی ایجاد کنین. امروز میخوایم افزونه درگاه پرداخت آنلاین پارس پال رو بهتون معرفی کنیم. یکی از امکانات برچسته پارس‌پال، پرداخت وجه به سایت‌های پذیرنده هستش . به اینصورت که شما می‌تونید نتیجه تراکنش رو تو وب‌سایت خودتون مشاهده کنین.

افزونه ی Parspal

درگاه پرداخت آنلاین پارس پال

نحوه ی نصب و راه اندازی این افزونه بسیار ساده ست و به راحتی می تونیم با اون ارتباط برقرار کنیم. شما تو قدم اول باید یک حساب کاربری در وبسایت پارس پال ایجاد کنین تا مجوز دریافت درگاه رو کسب کنین . بعد می تونین افزونه رو در وردپرس خود نصب و فعال کنین. بعد از فعال سازی افزونه دکمه ی پارس پال در منوی سمت راست وردپرس ایجاد میشه.

درگاه پرداخت آنلاین پارس پال

حالا با کلیک بر روی اون به صفحه ای وارد می شین که هیچ گونه تنظیماتی نداره و فقط از شما شناسه ی درگاه در پارس پال و رمز عبورتان رو می خواد. شما با وارد کردن این دو گزینه می تونید یک درگاه پرداختی از سمت پارس پال دریافت کرده و اون رو به صورت های مختلف تو سایت خودتون قرار بدین.

درگاه پرداخت آنلاین پارس پال

حال از چه راهی و چجوری باید درگاه پرداخت آنلاین رو تو سایت خودمون به نمایش بذاریم؟
ما از دو راه زیر به راحتی قادر به انجام این کار هستیم:
۱- قرار دادن شورت کد پارس پال تو برگه و یا نوشته (برگه و نوشته ای که محصول تو اون قرار گرفته و مایل هستین مشتری از همون جا خرید رو انجام بده)
۱ [parspal]
۲- استفاده از قطعه کد پی اچ پی که با قرار دادن اون تو هر جای قالب می تونید درگاه پرداخت آنلاین خودتون رو به نمایش بذارید.
۱ <?php parspal_form(); ?>
حالا می تونید درگاه پرداخت آنلاین پارس پال رو به صورت تصویر زیر میبینید:

درگاه پرداخت آنلاین پارس پال

سخن پایانی !

اگه وبسایتی دارین که یه فروشگاه اینترنتیه و یا به نوعی خدمت یا محصولی تو سایت به فروش می ذارید به جای اینکه شماره حساب یا شماره کارت خودتون رو تو اختیار عموم قرار بدین ، با کمک درگاه های پرداخت آنلاین مثل پارس پال به راحتی به کاربران امکان خربد آنلاین رو تو وبسایت خودتون بدین .

طاعات و عباداتتون مورد قبول حق تعالی

[button color=”orange” link=”https://wordpress.org/plugins/parspal/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0