ساختن رابط کاربری برای کدهای کوتاه

ساختن رابط کاربری برای کدهای کوتاه

درود به شما عزیزان امروز هم با افزونه ساختن رابط کاربری برای کدهای کوتاه در خدمتتون هستیم اگر شما جز توسعه دهنده صفحات وب باشید اهمیت استفاده از کدهای کوتاه وردپرس را می دانید.اما به علت پیچیدگی این کدهای کوتاه اغلب مواقع افراد تازه کار از استفاده از این کدهای کوتاه فرار می کنند.

اما از سوی دیگر با استفاده از کدهای کوتاه ،می توانید پست ها و صفحات شما را با انعطاف بیشتر و جذاب تر ساده کرد.پس عزیزان باید برای استفاده از کدهای کوتاه راه حلی پیدا کرد تا بتوان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد.

پس بر آن شدیم که این افزونه ساختن رابط کاربری برای کدهای کوتاه رو خدمت شما عزیزان معرفی کنیم که هم ساده باشد و هم بتواند به شما در استفاده راحت تر از کدهای کوتاه کمک کند.این افزونه بسیار ساده و کامل امکان استفاده از کدهای کوتاه در یک رابط کاربری ساده را به سایت شما اضافه می کند.

این آموزش برای افردی که میخواند توسعه بدهند و عزیزانی که می خواهند امکانی متفاوت و حرفه ای را به قالبهایشان اضافه کنند مناسب است.

افزونه (Shortcake (Shortcode UI

ساختن رابط کاربری برای کدهای کوتاه در وردپرس
عزیزان این افزونه امکان استفاده از کدهای کوتاه در یک رابط کاربری ساده را در نوشته ها و پست ها برای شما ایجاد می کند.بسیاری از قالب ها و افزونه ها اجازه اضافه کردن عملکردهای مختلف را با استفاده از کدهای کوتاه را به مشتریان خود می دهند.اما وقتی می خواهیم به این کدهای کوتاه پارامترهای مختلفی را اضافه کنید واقعا شرایط سخت می شود.این افزونه برای کدهای کوتاه یک رابط کاربری ساده ایجاد می کند که این سبب راحتی استفاده از این کدهای کوتاه می شود.

نصب و فعال سازی

عزیزان مثل همیشه افزونه را در پنل وردپرس نصب و فعال کنید.

در مرحله بعد در پوشه قالب مورد نظرتان که می خواهید این رابط کاربری برای آن درست شود ، باید در فایل Functions.php آن قالب کدهای این رابط کاربری را قرار دهید.

ثبت رابط کاربری کدهای کوتاه در فایل functions.php

API این افزونه اجازه ثبت رابط کاربری برای کدهای کوتاه را به شما می دهد.شما باید مقادیر کدهای کوتاه،نوع زمینه های ورودی و نوع پست ها برای نمایش در رابط کاربری کدهای کوتاه را مشخص کنید. دوستان عزیز در تصویر زیر ما نمونه کدهایی برای شما آورده ایم که بیشتر جنبه آموزشی دارد و برای درک بهتر مطالب هستش

ساختن رابط کاربری برای کدهای کوتاه در وردپرس
حالا دوستان عزیز اگر شما به صفحه ویرایش وردپرس خود بروید می توانید. گزینه پرونده های چند رسانه ای را کلیک کنید .قسمت قرار دادن در پست ساخته می شود.

ساختن رابط کاربری برای کدهای کوتاه در وردپرس

این افزونه شامل کدهای دمویی است که شرکت سازنده برای آشنایی بیشتر برای کار با این افزونه در اختیار عموم گذاشته است.عزیزان مطمئنا از بررسی کردن کدها پشیمان نمی شوید.

خوب عزیزان این افزونه هم به پایان رسید دراین مبحث به شما یک افزونه درمورد ساختن رابط کاربری برای کدهای کوتاه برای ساختن رابط کاربری برای ساده کردن کار با کدهای کوتاه را معرفی کردیم.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/shortcode-ui/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0