ساخت صفحه پر فروش ترین ها در ووکامرس

ساخت صفحه پر فروش ترین ها در ووکامرس

سلام به شما وردپرسی های عزیز امروز با افزونه ساخت صفحه پر فروش ترین ها در ووکامرس خدمتتون رسیدیم . اصولا در هر کجا واژه ی بهترین، برترین، مهم ترین یا به عبارتی صفت مثبت ترین در انتهای کلمات استفاده می کنیم یعنی یک اتفاق مهم که ذهن کاربران را بیش از بقیه موارد به خود درگیر می کند و باعث می شود کاربر به آن سمت سوق پیدا کند .
تصور کنید که در یک فروشگاه اینترنتی که مخصوص به فروش کالاهای الکترونیکی مثل موبایل و تبلت است یک صفحه ی بهترین محصولات بسازیم! این کاملا واضح که همه ی ما مشتاق می شویم که به سمت آن صفحه رفته و محصولاتش را ببینیم .
دوستان یک فروشگاه اینترنتی دارای فروشندگان متفاوتی باشد (چیزی شبیه مارکت وردپرس)، حال می خواهیم بهترین فروش ها را مشخص کنیم که به عبارتی بهترین فروشندگان یا پر فروش ترین محصولات می شود و صفحه ای برای آن در نظر بگیریم تا مشتریان را به سمت آن ها بروند . با روش هم به مشتری کمک کرده ایم تا در انتخاب خود راحت تر باشد و هم توانسته ایم درصد فروش خود را بالا ببریم. در آموزش ووکامرس امروز همراه شما عزیزان می خواهیم به یکی از افزونه های قدرتمند yith بپردازیم که برای ما چنین فعالیتی را انجام می دهد.

افزونه ی YITH WooCommerce Best Sellers

ساخت صفحه پر فروش ترین ها در ووکامرس

با کمک افزونه ی YITH WooCommerce Best Sellers می توانید صفحه ای از پر فروش ترین ها یا به عبارتی بهترین فروشندگان درست کنیم .

مثل همیشه همراه هم به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب می کنیم. پس از فعال سازی گزینه ی Best Sellers در منوی yith plugins مشاهده می شود که مربوط به تنظیمات افزونه است.

Settings

ساخت صفحه پر فروش ترین ها در ووکامرس

Show “Best Seller” badge: نمایش پر فروش ترین ها در صفحه ای جداگانه.

حال در بخش برگه ها، برگه ای با عنوان BestSeller درست کردیم که می توانید عنوان آن را تغییر دهید و ویرایش کنید.

ساخت صفحه پر فروش ترین ها در ووکامرس
همچنین این افزونه دارای ابزارک می باشد که می توانید با تنظیم کردن ابزارک آن در بخشی از سایت پرفروش ترین محصولات را به نمایش بگذارید. پس عزیزان با کمک این افزونه می توانید پرفروش ترین محصولات خود را در سایت نمایش دهید.

ساخت صفحه پر فروش ترین ها در ووکامرس

پس همراهان عزیز وردپرس سیتی اگر می خواهید پرفروش ترین محصولات خود را کنار هم در یک صفحه جمع کنید می توانید با کمک افزونه ساخت صفحه پر فروش ترین ها در ووکامرس که امروز در خدمتتون گفتیم این کار را انجام داده و مشتریان را به فروشگاه اینترنتی جذب نمایید.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-best-sellers/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0