ساخت قالب ایمیل در ووکامرس

ساخت قالب ایمیل در ووکامرس

سلام به همه عزیزان وردپرس سیتی افزونه ای که امروز در خدمت شما هستیم در مورد ساخت قالب ایمیل در ووکامرس عزیزان حتما براتون پیش اومده که ایمیل هایی دریافت کردین که ظواهری جذاب زیبایی دارند و به طوری شخصی سازی شده اند و سازمانی از بخش های مختلف یا سایت هایی که در آن ها اکانتی داریم به دستمان می رسد که برایمان بسیار جذابیت داشته و خوشایند است. به نوعی میتوان گفت نوعی اعتبار سنجی و افزایش جذب میکند .
دوستان اگر عضو فروشگاه های اینترنتی باشید حتما مشاهده کرده اید که بعضی از این فروشگاه ها نسبت به نیاز خودشون ایمیل هایی در قالب سازمان خود ارسال می کنند. تمامی این ایمیل ها در یک قالب مشخص به همراه لوگوی سازمانی برای شما ارسال می شود .

عزیزان ما هم تصمیم گرفتیم برای فروشگاه اینترنتی خود قالب ایمیلی خاصی درست کنیم تا متفاوت باشیم از بقیه سازمان ها به گونه ای که برای سفارش جدید، تکمیل سفارش، ساخت یک اکانت جدید، پروسه ی خرید و سایر موارد ایمیل هایی در قالب مشخص و یکسان به مشتریان ارسال شود.

افزونه YITH WooCommerce Email Templates

ساخت قالب ایمیل در ووکامرس

مثل همیشه در مرحله اول به پیشخوان وردپرس خود را باز کرده و به بخش افزونه ها می رویم . سپس افزونه را بارگذاری و آن را فعال می کنیم. پس از فعال سازی طبق روال عملکردی افزونه های yith می توانیم به بخش yith plugins رفته و گزینه ی مربوط به این افزونه که “Email Templates” را می توانیم ببینیم .

Settings

ساخت قالب ایمیل در ووکامرس

Default Logo: در اینجا می توانید لوگوی مورد نظر خود را بارگذاری کنید. در غیر اینصورت لوگوی پیش فرض افزونه نمایش داده خواهد شد.
Email Template: در اینجا قالب های متفاوتی وجود دارند که در نسخه ی رایگان تنها یک قالب دیده می شود.

Email Templates

ساخت قالب ایمیل در ووکامرس

گزینه ای با عنوان Email templates در پیشخوان وردپرس میتوانید ببینید که آماده است که شما با کمک آن می توانید قالب دلخواه خود را بسازید. بر روی گزینه ی Add email template کلیک کرده و قالب خود را می سازیم.

ساخت قالب ایمیل در ووکامرس

Logo: شما در اینجا می توانید لوگوی خود را بارگذاری کنید و یا با توجه به لوگویی که در تنظیمات افزونه آپلود کردید در اینجا با زدن گزینه ی My default logo آن را انتخاب کنید.
Base Color: انتخاب رنگ پایه
Body Color: رنگ بدنه ی قالب
Background Color: رنگ پس زمینه
Text Color: رنگ بندی متن

عزیزان  هر مشتری که فعالیتی در فروشگاه انجام دهد ایمیلی در قالب مشخص برایش ارسال می شود. برای نمونه قالبی را که ساخته ایم می توانید در تصویر زیر آن را ببینید.

ساخت قالب ایمیل در ووکامرس

قالبی که میبینید کاملا پیش فرض است. زیرا هم قیمت ها به دلار است و هم نوع سفارش. فقط جهت پیش نمایشی برای شما قرار گرفته. اما ایمیل هایی که با توجه به سفارشات و خرید های مشتری ارسال می شود کاملا استاندارد و با واحد پولی و درخواست مشتری است.

خوب عزیزان وردپرس سیتی اگر می خواهید ایمیل های ارسالی سازمان شما با الگوی متفاوت و جذاب برای اعضای خود ارسال کنید حتما از افزونه ساخت قالب ایمیل در ووکامرس می توانید استفاده کنید

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-email-templates/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0