ساخت گالری ویدئوها

ساخت گالری ویدئوها

سلام به تمامی دوستداران و بزرگواران عزیز وردپرسی. افزونه امروزمون یعنی ساخت گالری ویدئوها یک افزونه کاربردی ست . این افزونه بوسیله ی داشتن یک گالری یا همان آلبوم زیبا برای نمایش تصاویر و موسیقی و ویدئوها در سایت ، جلوه ای بسیار زیبا به سایت شما میدهد . برای ساخت آلبوم تصاویر افزونه های بسیاری موجودند اما امروز ما میخواهیم به ساخت گالری بسیار ساده ای بپردازیم که به youtube و vimeo متصل می شود.

پس در افزونه ی ساخت گالری ویدئوها با ما همراه باشید.

افزونه ی Video Gallery

ساخت گالری ویدئوها

به کمک این افزونه میتوانید گالری های متعددی با افکت های زیبا را ایجاد کنید که البته این بخش تنظیمات خاصی ندارد. پس بهتره بپردازیم به عملکرد افزونه .

ابتدا افزونه را نصب و فعال میکنیم. اکنون باید گزینه ی “video Gallery” در پنل وردپرستان ایجاد شده باشد. این بخش گزینه های زیادی دارد اما تنظیمات آن پیش از این ، توسط افزونه انجام شده و نیاز به تنظیم دیگری ندارد.

ساخت گالری ویدئوها

اولین گزینه یعنی گزینه ی “video gallery” را انتخاب کنید. در اینجا یک آلبوم ویدئویی از پیش به صورت پیش فرض آماده شده موجود است که می توان از آن در برگه ها استفاده کرد تا بتوانیم شکل گالری را مشاهده کنیم.

در قسمت برگه ها>> به افزودن برگه مراجعه کنید. در بالای ویرایشگر آیکونی با عنوان “Add video Gallery” ملاحظه می کنید. از این بخش میتوانید گالری ویدئوی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا شورت کد آن را بگذارد.

ساخت گالری ویدئوها

نتیجه را تا اینجا مشاهده می کنیم:

ساخت گالری ویدئوها

شما میتوانید با کلیک بر روی هر ویدئو ، ویدئو را ببینید اما به صورت لایت باکس باز شده.

اکنون میخواهیم یک گالری ایجاد کنیم. در زیر منوی “video gallery” روی گزینه ی “add new video” کلیک می کنیم . اکنون به بخش تنظیمات ویدئو منتقل میشویم. اول تنظیمات را انجام دهید و سپس ویدئوهای خود را اضافه کنید.

ساخت گالری ویدئوها

در اینجا شما می توانید ویدئوها را از youtube یا vimeo در این قسمت آدرس دهی کنید تا به نمایش درآیند. همچنین میتوانید ویدئوهای خود را در جایی دیگر بارگذاری کرده و تنها آدرس را در اینجا وارد کنید. که با کلیک بر روی گزینه ی “add video” می توانید ویدئوها را با آدرس نمایش دهید.

ساخت گالری ویدئوها

به همین روش تمام ویدئوها را بارگذاری کنید و سپس از شورت کد آن برای به نمایش گذاشتن در مطلب استفاده کنید.

این هم از افزونه ی ساخت گالری ویدئوها . ممنون از دوستان عزیزی که تا اینجا با ما همراه بودند.

[button color=”blue” link=”https://wordpress.org/plugins/gallery-video/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0