چگونه می توان وردپرس را اسکن کرد؟

چگونه می توان وردپرس را اسکن کرد؟

سلام صد سلام خدمت شما عزیزان ورد پرس سیتی مبحث امروزمون در مورد چگونه می توان وردپرس را اسکن کرد؟

عزیزان  ممکن است این سوال در ذهن شما بیایید که مگر سایت هم اسکن می شود ؟ بله دوستان عزیز همانند هر سیستم دیگر نیاز به بررسی دارد تا مشکلات آن را توسط اسکن پیدا کنیم .
عزیزان همه شما تا حالا نسبت به نیازهای خودتان افزونه های مختلفی را نصب میکنید . ممکن است این قطعه کدهایی که برای سایت خود استفاده میکنیم سپس مشکلاتی برای سایت شما ایجاد کرده باشد اگر به آن بی توجهی کنید مشکلات حادتر می شود .

افزونه ی TAC)Theme Authenticity Checker)

عزیزان این افزونه کاملا قالب وردپرس را اسکن و بررسی می کند و کدهای مخربی سیستم شما را شناسایی میکند و به شما معرفی میکند . حتی اگر سایتی توسط هکرها دچار مشکل شده و کدی را در آن وارد کرده باشند این افزونه قادر به یافتن آن می باشد.

عزیزان افزونه ی TAC را مثل همیشه  بر روی وردپرس خود نصب و فعال می کنیم. هم اکنون به منوی نمایش رفته و گزینه ی TAC را در زیر منوی آن مشاهده می کنید. بر روی آن کلیک کنید!

قالبی که را در حال حاضر از آن استفاده می کنید اسکن کرده و مواردی را که پیدا شده است، نمایش می دهد. با کلیک بر روی گزینه ی Details می توانید لینک مربوط به آن را ببینید.

چگونه می توان وردپرس را اسکن کرد؟

در حال حاضر می توانید با کمک این اطلاعات، راه حل مشکل خود را بیابید.

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/tac/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

افزونه ی Exploit Scanner

این افزونه بسیار قوی تر از TAC عمل می کند زیرا نه تنها قالب را بلکه تمامی قسمت های یک سایت از جمله سیستم آن، پایگاه داده و… را بررسی و اسکن می کند. پس می توان گفت افزونه ی کامل تری است.

افزونه را در وردپرس نصب و فعال می کنیم. گزینه ی “Exploit Scanner” در زیر منوی ابزارها نمایان می شود. با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات هدایت می شویم…

چگونه می توان وردپرس را اسکن کرد؟

Search for suspicious styles>> جستجوی موارد مشکوک
Upper file size limit>> حداکثر اندازه ی فایل ها
Number of files per batch>> تعداد فایل هایی که در صورت بررسی می تواند گزارش دهد

حال پس از تنظیم کردن موارد گفته شده می توانید بر روی گزینه ی “Run the scan” کلیک کنید تا بررسی ها را آغاز کند. همچنین گزارش ها را به ایمیل مدیریت شما نیز ارسال خواهد کرد.

چگونه می توان وردپرس را اسکن کرد؟
همانطور که مشاهده می کنید نتیجه ی اسکن را به صورت کامل با جزئیات به شما نمایش می دهد.

دوستان عزیز مبحث چگونه می توان وردپرس را اسکن کرد؟ مورد قبولتون واقع شده باشد اگر می خواهید سایت خود را ایمن کنید و مشکلات آن را به راحتی بررسی و حل کنید می توانید با کمک افزونه های قوی آن را اسکن کنید.
اگر می خواهید مشکلات قالب را بررسی کنید می توانید از افزونه ی “TAC” استفاده کنید و اگر تمایل دارید که کل سایت شما تحت بررسی و نظارت قرار بگیرد بهتر است به سراغ افزونه ی قوی تری به نام “Exploit Scanner” بروید.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/exploit-scanner/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0