۳ فرم ساز وردپرس

فرم ساز وردپرس

سلام خدمت همه دوستان وردپرس سیتی عزیز ، امروز میخوام چند تا از افزونه های فرم ساز وردپرس رو بهتون معرفی کنم.در این پست به مزیت و معایب فرم ساز وردپرس می پردازیم و سعی می کنیم با توضیحات کامل که بهتون میدم یک فرم ساز وردپرس خوب رو انتخاب کنید و استفاده کنید.

خب بریم سراغ افزونه ها.. همه وب مستران توی سایتاشون در حقیقت به یک فرم ساز قوی و شیک نیاز دارند تا نظرات و پیشنهاد های کاربرانشون رو به صورت خصوصی دریافت کنند و وب مستران دیگه برای همکاری از فرم تماس با آنها ارتباط برقرار کنند. بعضی از سایت های بزرگ و فروشگاهی هم می توانند از این فرم ساز استفاده کنند که پیشنهاد اینه که از سیستم تیکتینگ و سیستم پشتیبانی قوی تری استفاده کنند تا بهتر با کاربر ارتباط برقرار کنند.

فرم ساز contact  form 7

فرم ساز وردپرس

این فرم ساز وردپرس یکی از مشهورترین و سرشناس ترین فرم ساز ها بین همه وب مستران عزیز می باشد. با این فرم ساز وردپرس شما می توانید فرم های تماس ساده ای بسازید.بعد از نصب افزونه قسمتی با عنوان تماس یا فرم تماس در پیشخوان به وجود میاد، که با کلیک بر روی اون میتونید فرم خودتون رو به هر شیوه ای که دوست دارید و هر امکاناتی که میخواهید اضافه کرده و بعد از ذخیره به شما شورت کدی رو میده که در هر جای قالب بذارید، فرم رو به شما نشون میده! همچنین میتونید از قسمت برگه ها نیز به عنوان برگه ای جدا مثلا به عنوان تماس با ما انتخابش کنید.

این فرم ساز وردپرس یه فرم ساز ساده و متوسطی است که برای کارهای عادی و ساده پیشنهاد میشه و کار باهاش خیلی ساده و کارآمد هستش.

اگر مایل به نصب این افزونه دارید، به قسمت افزونه ها رفته و contact  form 7  رو سرچ و نصب کنید. هر سوالی در باره نصب و ایجاد فرم داشتین میتونید در دیدگاه این پست بپرسید.

[junkie-button url=”https://wordpress.org/plugins/contact-form-7″ style=”orange” size=”small” type=”round” target=”_blank”] صفحه افزونه در مخزن وردپرس [/junkie-button]

فرم ساز تماس ساده

فرم ساز وردپرس

همانطوری که از اسمش پیداست یه افزونه ساده برای ساخت فرم است و امکانات پیشرفته ای نداره. بعد از نصب هم میتونید تنظیماتش رو به راحتی انجام بدین. سپس این فرم تماس رو به صورت ایجکسی و به شکل پنجره ی پاپ آپ مشاهده خواهید کرد! دوستانی که فقط میخوان در سایت چنین فرم ساده ای رو داشته باشند و احتیاج به هیچ مورد دیگه ای ندارند میتونن از این فرم ساز ساده استفاده نمایند.

برای دانلود فارسی این افزونه میتونید از لینک زیر استفاده کنید و اگر مایل به نصب نسخه لاتین دارید در صفحه افزونه ها کلمه contact form plugin رو جست و جو و نصب کنید.

[junkie-button url=”https://wpcity.ir/wp-content/uploads/2015/09/contact-form-plugin.zip” style=”orange” size=”medium” type=”round” target=”_self”] دانلود نسخه فارسی افزونه [/junkie-button]

فرم ساز پیشرفتهQuform

فرم ساز وردپرس

فرم ساز Quform همانطور که از نامش مشخص هست یه افزونه فرم ساز وردپرس پیشرفته است و شما هر امکاناتی که میخواید در فرم تماس خود داشته باشید به شما میده.پس از نصب افزونه، عنوان Quform در داشبورد وردپرسی شما ظاهر میشه و با کلیک بر روی اون میتونید فرم های خودتون رو به هر تعدادی که میخواهید ایجاد نمایید. و بعد از هر جایی که تمایل به نمایش دارید فراخوانی کنید! قابلیت جالبی که داره اینه که در هر جایی اعم از برگه ها، نوشته ها و در هر جایی که شما ویرایشگر دارید به نمایش گذاشته میشه و با انتخاب فرمی که از قبل ساختید میتونید در آن مکان فرم را نمایش دهید. همچنین به شما این امکان رو میده که برای فرم هاتون قالب های مختلفی رو انتخاب کنید و یا قالب دلخواه با سی اس اس بسازید.

فرم ساز پیشرفتهQuform

معمولا از این فرم ساز میشه برای هر سایتی استفاده کرد! اگه از کمترین حد امکاناتش استفاده کنید برای سایت های معمولی دارای کاربرده و برای سایت های فروشگاهی و یا خدماتی نیز میتونید امکانات بیشتری از این فرم رو داشته باشید.
جالب تر از همه اینکه تمامی باکس های این فرم رو با کشیدن و رها کردن موس میتونید بسازید و خودتون عنوان بندی کنید!

شما میتونید برای نصب این افزونه از لینک زیر استفاده کنید و بعد ازخرید میتونید به راحتی ازش استفاده کنید.

[junkie-button url=”https://www.wpcity.ir/%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%B2-gravity-forms/” style=”grey” size=”medium” type=”round” target=”_self”] دانلود نسخه فارسی شده افزونه [/junkie-button]

این سه فرم از بهتری فرم ساز های وردپرس است که امروز بهتون معرفی کردم و امیدوارم از توضیحات این فرم ها بتونید یه فرم ساز خوب برای سایت خودتون انتخاب و استقاده کنید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. طراحی سایت در اصفهان گفته؛
    ۰۱:۵۴ ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

    پلاگین خوب و ارزشمندی است

  2. منابع نظام جدید کنکور تجربی 98 گفته؛
    ۲۱:۵۷ ۱۳۹۷/۰۸/۱۰

    سلام و خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارید به جرات می تونم بگم تو حوضه ی فعالیتتون بهترینید تشکر فراوان

  3. طراحی سایت اصفهان گفته؛
    ۱۶:۱۶ ۱۳۹۷/۰۴/۱۶

    به نظر من فرم ۷ خیلی بهتر و پیشرفته تر هست

  4. طراحی سایت اصفهان گفته؛
    ۱۲:۵۲ ۱۳۹۷/۰۱/۲۶

    این فرم یه سری محدودیت ها داره
    مثلا فرم های ارسالی رو داخل محیط مدیریت نشون نمیده

  5. نشان تیم گفته؛
    ۰۸:۵۹ ۱۳۹۶/۱۲/۰۴

    این پلاگین واقعا بی نظیره …

  6. طراحی سایت گفته؛
    ۱۱:۵۶ ۱۳۹۶/۱۱/۲۹

    بسیار عالی

    من قبلا از این پلاگین استفاده کردم

  7. اعظم جعفری گفته؛
    ۱۵:۳۶ ۱۳۹۴/۰۷/۰۴

    بسیار عالی بود
    من این پلاگین رو نصب کردم خیلی عالی میشه باهاش فرم ساخت کار کردن باهاشم خهیلی سادست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0