افتتاح فرم ثبت نام و پروفایل در وردپرس

افتتاح فرم ثبت نام و پروفایل در وردپرس

دوردی بی پایان به شما دوستاران گرامی مبحثی که امروز در خدمتتون هستیم در مورد افتتاح فرم ثبت نام و پروفایل در وردپرس برای شما عزیزان بارها حتما خیلی از مواقع برایتان پیش آمده است که بخواهید فرم ثبت نام و یا ورود را در برگه ای دلخواه و یا در یک موضوع مورد نظر بیاورید و کاربران را وادار به ثبت نام و یا ورود کنید. برای رسیدن به این خواسته یکی از راحت ترین کارها استفاده از شورتکدها است که می توانید هر جا که می خواهید از امکاناتی که این شورتکدها در اختیارتان قرار می دهند، استفاده کنید. ما هم برآن شدیم که امروز با افزونه ای آشنا شویم که با استفاده از شورتکدهایی امکان قرار دادن فرم های ثبت نام، ورود، ویرایش پروفایل و تغییر رمز عبور را در اختیار ما می گذارد.

عزیزان کار با این افزونه بسیار ساده است و تنها برای راه اندازی این افزونه باید تنظیمات دلخواهتان را انجام دهید و با استفاده از شورتکدها، این فرم ها را در مکان های مورد نظر خودتان به نمایش بگذارید.

از مزیت های افزونه افتتاح فرم ثبت نام و پروفایل در وردپرس می توان کاربران را بعد از ثبت نام بلافاصله به صفحه ای برای سپاس گذاری از کاربران راهنمایی کنید که آموزش استفاده از این  گزینه ها را در ادامه با همدیگر  ادامه میدهیم .

افزونه WP Register Profile With Shortcode

افتتاح فرم ثبت نام و پروفایل در وردپرس
پس عزیزان بعد از اینکه دانلود کردید سپس به نصب این افزونه در پیشخوان وردپرس در زیرمنوی «تنظیمات» می توانید عنوان WP Register Settings را بیابید و با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات این پلاگین میروید .

افتتاح فرم ثبت نام و پروفایل در وردپرس
Thank You Page: می توانید برگه ای با عنوان برگه ی تشکر ایجاد نمایید و در این بخش آن برگه را انتخاب نمایید تا کاربر بعد از ثبت نام در سایت به صورت خودکار به این صفحه منتقل شود.
Form Fields: در این بخش همه ی فیلدها لیست شده اند که می توان تعیین کرد که کدام ها در فرم ثبت نام و کدام ها در پروفایل و یا در هردوی اینها باشند.
Make User Logged-In after successful registration: با تیک زدن این گزینه تعیین می کنید که کاربر بلافاصله بعد از ثبت نام، به صورت خودکار وارد سایت شود و دیگر با فرم ورود رو به رو نشود.

افتتاح فرم ثبت نام و پروفایل در وردپرس
Use CAPTCHA in Registration Form: با تیک زدن این گزینه فیلد امنیتی  را می توانید فعال کنید.
Enable default WordPress registration form hooks: اگر از افزونه های دیگری که در فرم های ثبت نام تأثیر دارند (مثل افزونه ی ایجاد کدهای امنیتی کپچا)، استفاده می کنید این گزینه را فعال نمایید تا افزونه های دیگر بتوانند در فرم ها دست ببرند.

Shortcodes: لیست شورتکدها

[rp_register_widget]: نمایش فرم ثبت نام
[rp_user_data field=”first_name” user_id=”۲″]: نمایش اطلاعات کاربر.
توجه داشته باشید درصورت خالی گذاشتن user_id سیستم اطلاعات کاربری که در حال حاضر وارد سایت شده است را نمایش می دهد.
[rp_profile_edit]: صفحه پروفایل کاربر
توجه داشته باشید این صفحه تنها برای کاربرانی که وارد سایت شده اند در دسترس است.
[rp_update_password]: فرم تعویض رمز عبور
خوب این مبحث هم با یاری خدا و همراهی شما عزیزان به پایان رسید . با افزونه افتتاح فرم ثبت نام و پروفایل در وردپرس هم اکنون میتوانید با استفاده از این پلاگین و شورتکدهای مربوط به آن می توانید در هرجایی که خواستید از این فرم ها استفاده نمایید تا همه چیز را برای کاربرانتان راحت و ساده کنید .

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/wp-register-profile-with-shortcode/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0