تایید اعتبار آدرس ایمیل در ووکامرس

تایید اعتبار آدرس ایمیل در ووکامرس

سلامی دیگر از آفتاب بهاری خدمت شما عزیزان باز هم با افزونه به عنوان تایید اعتبار آدرس ایمیل در ووکامرس در خدمتتون هستیم .در فروشگاه ووکامرسی پس از خرید یک محصول به صفحه ی پرداخت میروید اما قبل از اینکه پرداخت انجام شود باید فرمی را جهت ورود اطلاعات خود از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس پستی، نام شهر، پست الکترونیکی و … اقدام نمایید و سپس به صفحه ی درگاه بانک میروید .
تعدادی از عزیزان همیشه از ما میپرسیدند که این بخش را چطور می شود حذف کرد چون مشتری را خسته می کند و مورد پسنده اون نیست . اما عزیزان وجود این بخش هم برای اعتبار بخشیدن به فروشگاه شما حائز اهمیت است و هم برای برای ارسال کالا برای مشتری و ایجاد اعتماد او مفید . پس بهترین کار این است که منطقی برخورد کنیم و از این کار جلوگیزی نکنیم .
حتما در بسیاری از فرم های ورود اطلاعات دیده اید که دو بار پشت سر هم از شما آدرس ایمیل را می خواهد! یک بار آدرس ایمیل و بار دیگر با عنوان تکرار آدرس ایمیل . منطق این کار چیست؟
شما عزیزان با این کار ایمیل ورودی خود را تایید می کنید تا اطلاعات از سمت آن سایت برای شما ارسال شود و اگر آدرس ایمیل اشتباهی وارد کرده باشید، خود مسئول آن هستید. این عمل با اینکه بسیار پیش پا افتاده و ساده به نظر می رسد اما موضوع کاملا اساسی و مهمی تلقی می شود.
حال ما نیز می خواهید در فرمی که به بخش پرداخت منتهی می شود آدرس ایمیل وارد شده را تایید کنیم. مخصوصا اگر فروشگاه اینترنتی شما به صورت دانلودی و فروش محصول مجازی فعالیت دارد ایجاد بخشی برای اعتبارسنجی ایمیل بسیارحائز اهمیت است.

افزونه WooCommerce Email Validation

تایید اعتبار آدرس ایمیل در ووکامرس
با کمک افزونه ی “WooCommerce Email Validation” می توانیم فیلد دیگری با عنوان تایید آدرس ایمیل ایجاد کنیم تا مشتری ایمیل خود را تایید کرده و به عبارتی به آن اعتبار می بخشد.

مثل همیشه همراه هم به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و سپس آن را فعال می کنیم. بخش رایگان آن هیچ تنظیمات اضافی ندارد. یعنی شما پس از فعال کردن افزونه می توانید به بخش فرم محصول مراجعه کنید و نتیجه را روئیت کنید .

تایید اعتبار آدرس ایمیل در ووکامرس
خوب عزیزان همان طور که مشاهده می کنید فیلد تایید آدرس ایمیل در پایین فیلد ایمیل اضافه شده است.

همراهان گرامی افزونه تایید اعتبار آدرس ایمیل در ووکامرس انشالله مورد پسند شما قرار گرفته باشد. وجود این بخش برای تایید آدرس ایمیل مشتری ، خیلی حائز اهمیت است زیرا هم مشتری مطمئن می شود که ایمیلی که وارد کرده درست است و اطلاعات فروشگاه شما را به راحتی دریافت می کند و هم شما می توانید از صحت اطلاعات مشتری باخبر شوید.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/woocommerce-email-validation/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0