اشتراک مخصوص محصولات در ووکامرس

اشتراک مخصوص محصولات در ووکامرس

سلامی از جنس بهاری خدمت شما دوست داران مبحث امروزمون در مورد اشتراک مخصوص محصولات در ووکامرس همه ی ما عزیزان کم زیاد در وردپرس با اشتراک ویژه ی مخصوص کاربران آشنا هستیم و می دانیم افرادی که اشتراک ویژه شامل حال آن ها می شود اکانت ویژه ای دارند که آن را میخرند و می توانند از برخی امکانات سایت که بر روی اشتراک ویژه تنظیم شده استفاده کنند و پس از مدت محدودی این اشتراک ویژه باطل می شود و دوباره باید با خریداری اشتراک آن را فعال کنند.
حالا ما امروز در مورد اشتراک مخصوص محصولات در ووکامرس صحبت میکنیم که گاهی اوقات محصولاتی داریم که می خواهیم آن ها را در مدت زمان محدودی به فروش برسانیم یا قیمتی را که برای آن ها مشخص کرده ایم فقط مربوط به بازه ی زمانی خاصی است که در واقع نوعی از این حالت را در اعطای کارت هدیه به مشتریان باهمدیگر دیده ایم اما شما کارت هدیه را به افراد خاصی اعطا می کنید ولی ما می خواهیم این امکان برای تمامی مشتریان عزیز فروشگاه ووکامرسی ما فعال کنیم . حالا به نظر شما چکار باید کرد؟
محصولی را که در نظر ماست و به آن یک اشتراک ویژه می دهیم و تنظیمات آن را بر روی تاریخ و بازه ی زمانی مورد نظر خود تنظیم می کنیم تا مشتریان بتوانند در همان مدت زمان محدود خرید خود را انجام داده و بعد از آن زمان اشتراک ویژه ی محصول باطل شود.
در آموزش ووکامرس امروزمون با افزونه ای ساده از سری افزونه های yith آشنا می شویم که برای محصولات اشتراک ویژه ایجاد می کند و مشتریان را برای خرید آن محصول محدود به زمان خاصی که دلخواه شما می باشد، می کند.

افزونه ی YITH WooCommerce Subscription

اشتراک مخصوص محصولات در ووکامرس

دوستان عزیز با کمک این افزونه می توانید محصولات مورد نظر خود را برای مشترکین فعال کنید و برای آن بازه ی زمانی مشخص نمایید تا آن ها بتوانند از آن محصول فقط در آن بازه ی مشخص مثلا یک هفته استفاده کنند. در کل این روش برای تمامی انواع محصولات مناسب است اما بیشتر برای دوره های آموزشی، محصولات دانلودی، آموزش های ویدئویی و از این قبیل موارد مناسب است. در واقع می توانید محصولی را فقط برای مدت خاصی برای فروش قرار دهید.

باز همراه با همراهی هم به پیشخوان وردپرس مراجعه می کنیم و سپس افزونه را نصب و فعال می کنیم. در منوی yith plugin گزینه ای با عنوان “اشتراک ویژه” میبینید عزیزان که مربوط به افزونه مورد نظر می باشد. بر روی آن کلیک کرده تا وارد بخش تنظیمات آن شویم.

اشتراک مخصوص محصولات در ووکامرس

تنظیمات

درگزینه تنظیمات همانطور که در تصویر بالا میبینید کار خاصی نمیخواد انجام دهیم . فقط باید گزینه ی اشتراک ویژه فعال باشد که معمولا به صورت پیش فرض نیز فعال است.

اشتراک ویژه

اشتراک مخصوص محصولات در ووکامرس

در تصویر بالا مشاهده میکنید که همه محصولاتی که این اشتراک ویژه شامل حال آن ها شده است مشخص می شوند. در واقع می توان گفت این افزونه اشتراک ویژه ای برای محصولات قرار دارد.

محصول مورد نظر خودتان را که میخواهید این اشتراک را به آن بدهید را اضافه می کنید و دستور اشتراک ویژه را برای آن انجام می دهید.

اشتراک مخصوص محصولات در ووکامرس
در این بخش اول از بین گزینه های موجود اشتراک ویژه را برای محصول فعال کنید تا قسمت تنظیمات اشتراک ویژه برای شما مشخص شود . سپس تاریخ انقضای محصول را مشخص کنید. مثلا در اینجا من می خواهم این محصول به مدت دو روز در فروشگاه من موجود باشد یا فقط به مدت دو روز با این قیمت فعال باشد. البته در اینجا تاریخ انقضا را بر حسب روز و ماه می توان تعیین کرد. سپس صفحه ی محصول را بروز رسانی می کنیم و نتیجه را کاملا میتوانید مشاهده کنید.

اشتراک-مخصوص-محصولات-در-ووکامرس-5-660x302

دوستداران وردپرس سیتی امیدوارم امروزم از این افزونه اشتراک مخصوص محصولات در ووکامرس لذت کامل را برده باشید .

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-subscription/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0