شکست استراتژی سئو در گوگل
سلام دوستان وردپرس سیتی عزیز،امروز میخوایم درباره شکست استراتژی سئو در گوگل حرف بزنیم و مطالبی به عرضتون برسونیم که مطمعا این مطالب مورد پسندتون قرار میگیره و باعث میشه که شما با استفاده از این آموزش بتونید سئوی خوبی داشته باشید و رتبه سایتتون رو در گوگل بالاتر ببرید.
شکست استراتژی سئو در گوگل
همانطور که همه وبمستران و مدیران سایت ها می دونید گوگل هنوز هم یکی از محبوب ترین موتورهای جست و جوی دنیاس و این باعث می شود که هر وب سایتی برای رقابت در این موتور جست و جو برنامه ای داشته باشد.اما چرا تنها ۵% از این وب سایت ها موفق به حضور واقعی در این رقابت می شوند؟
این سوالی است که در این آموزش می خواهیم به پاسخ های آن برسیم که چرا شکست استراتژی سئو در گوگل رخ می دهد.
کیفیت را نادیده می گیرید!
اگر میخواهید ترافیک شما قابل قبول باشد باید سعی کنید حداقل ۳۰۰ لینک ایندکس شده داشته باشید!
خب این مطلب درست است، اما بعضی از وب سایت ها فراموش می کنند که در مسیر رسیدن به این سقف باید محتوای با کیفیت تولید کرده باشند. در واقع گوگل بیش از اینکه به تعداد محتوای تولید شده از طرف شما اهمیت بدهد،به این فکر میکند که آیا این محتوای شما مناسب و پاسخگوی کاربران هست یا خیر.
جست و جو کنندگان مشتریان گوگل هستند!
دلیل اصلی برای کاهش توجه به کیفیت محتوا این است که اغلب مدیران وب سایت ها فراموش می کنند که جوست و جو کنندگان کلید واژه ها در واقع همان کاربران گوگل هستند و نه وب سایت آنها. منظور اینکه این کاربران در حال استفاده از سرویس جست و جوی گوگل هستند و مشتری وی هم به حساب می آیند.
بهترین سئو این است که محتوای با ارزش داشته باشد. برای توضیح این جمله می شود گفت که گوگل به اولین چیزی که اهمیت می دهد رضایت جست و جو کنندگان گوگل هست نه خود شما.یعنی اگر شما مطلبی بی کیفیت تولید کنید، در واقع یکی از عوامل شکست گوگل به حساب می آیید. پس اگر فکر می کنید که گوگل باز هم سایت شما را در صفحه اول جست و جو نمایش می دهد،سخت در اشتباه هستید.با این اوصاف بهترین استراتژی سئو این است که محتوای با ارزش تولید کنید.
ورود مشتریان به وب سایت شما پایان ماجراست!
حال در نظر می گیریم که یک محتوای با ارزش تولید کردید و گوگل هم شمارا مدتی است در صدر نتایج خود قرار داده است.اما اشتباهی که ممکن است خیلی ها انجام دهیم است که فکر می کنید که کاربران روی لینک شما کلیک می کنند و به وب سایت تان وارد می شوند،پس سئو شما خوب است و همچنان در صدر هستید.اما اینطور نیست!
برای گوگل بسیار مهم است که آیا کاربرانی که وارد سایت شما شده اند به نتایج دلخواه خود می رسند یا خیر. با وردو کاربر به سایت شما در واقع مرحله دوم سئو شروع شده است.جایی که حالا باید با یک محتوای مناسب و ساختار صحیح به کاربران کمک کنید تا به هدف های خود برسند.
- اینکه کاربر با ورود به یک صفحه ، از همان صفحه خارج می شود؟
- چه مدت در این صفحه می ماند؟
- آیا مدت حضور کاربر در این صفحه متعارف است؟
- آیا کاربر با این صفحه ارتباط و تعامل برقرار می کند؟
و سوالاتی از این قبیل که همه نشان می دهد که کاربر به چیزی که می خواهد رسیده یا نه، تا به این نتیجه برسد که شکست استراتژی سئو در گوگل رخ داده یا نه.
با اینکه همه فکر می کنیم سئو خیلی راحت تر از آن چیزی است که ما فکر میکنیم اما اصلا به این معنی نیست که همه می توانند در انجام آن موفق باشند.نکته کلیدی این مقاله این است که نباید فراموش کنید که جست و جو گران در واقع مشتریان گوگل هستند و برای گوگل خیلی مهم است که آنها را به وب سایت هایی هدایت کند که به کاربران اهمیت بیشتری داده اند. امیدوارم از مقاله شکست استراتژی سئو در گوگل بهره ببرید و مورد استفادتون قرار بگیره.
مطالب مشابه
قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی
- ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
- هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاهها ممنوع است.
- چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
- هرگونه بیاحترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
- زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
- چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
سلام.ممنون از زحماتی که می کشید.مثل همیشه عالی و کامل بود.
ممنون عالی.
سلام ، نمی دونید با این مقاله کوتاه ، مختصر و مفید چه کمکی به ما کردید !
ممنون حامد جان
سلام
خواهش میکنم
خیلی خوب و زیبااااااااا
مرسی از همه پست ها که خوب هستند
اگر ممکن هست مطلبی با عنوان کارهایی که باعث کاهش عملکرد سایت و کم شدن رتبه سایت هست رو قرار بدید..باتشکر
سلام
مشکلی نداره اطلاعاتی جمع آوری میکنیم و انتشار میدیم.
شاد باشید.