محمد امین دوستی بازیگر سینما و تلویزیون در حال ساخت یک فیلم جدید به نام چند لکه جوهر

محمد امین دوستی یکی از بهترین و درخشان ترین بازیگران نسل جدید سینمای ایران است که بزرگان این عرصه معتقدند آینده بسیار روشنی دارد. عرصه سینما و بازیگری، عرصه ای است که به استعداد، تلاش و علاقه فراوانی نیاز دارد. بنابراین هر کسی نمی تواند در این عرصه به خوبی عمل کند.

محمد امین دوستی

محمد امین از آن بازیگرهایی است که با وجود سن کم ثابت کرده می تواند در این زمینه موفق باشد. چرا که وی امروزه علاوه بر بازیگری، در حال ساخت فیلم کوتاه خود به نام چند لکه جوهر است. در این مطلب می خواهیم به معرفی این بازیگر توانمند و فیلم جدید وی بپردازیم.

محمد امین دوستی، از مسافر کشی تا ساخت فیلم

 

محمد امین دوستی متوسط ۱۶ شهریور سال ۱۳۸۲ در تهران است. این بازیگر توانمند دارای اصالت آذربایجانی است اما در تهران به دنیا آمده و زندگی می کند. خانواده وی سطح مالی متوسطی داشته و او خود در نوجوانی به فوتبال علاقه مند بوده است. به همین دلیل توانسته در لیگ های برتر مقام های بسیار خوبی کسب نماید.

محمد امین دوستی از سن ۱۶ سالگی تاکنون سعی کرده است که خودش هزینه های خودش را بپردازد. اما با این وجود سختی های فراوانی کشیده است. به گفته خود او، مجبور بوده مسیرهای طولانی منزل تا مدرسه و دانشگاه را پیاده طی کند تا مجبور به خرج پول اضافی نباشد. به همین دلیل محمد امین را می توان بازیگری خود ساخته و توانمندی معرفی کرد.

کار و تحصیلات محمد امین دوستی

محمد امین دوستی

محمد امین دوستی از سن بسیار کم زمانی که موفق به کسب گواهینامه رانندگی شد، مسافرکشی می کرد. وی خرج خود را از طریق این کار به دست می آورد. خود او می گوید که با مسافر کشی و پول آن می خواستم در سینما پیشرفت کنم. اما بعدها متوجه شدم که این کار بی فایده است.

وی فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت مالی بوده و اکنون به کار بازیگری، کارگردانی و تدوین مشغول است. به صورتی که وی خودش کار کارگردانی و تدوین فیلم های کوتاه خود را انجام می دهد. وی قصد دارد به یکی از بهترین بازیگرها و کارگردانان عرصه سینما تبدیل شود.

ورود محمد امین دوستی به عرصه سینما

محمد امین بزرگترین حامی خود را جهت فعالیت در سینما، پدر خود می داند. زیرا پدرش در تمامی زمان هایی که به حامی نیاز داشته در کنارش بوده و وی را پشتیبانی کرده است. همچنین شروع کار بازیگری او ابتدا در گروه تئاتر مدرسه مشغول به فعالیت بود. علاقه وی نیز از همین دوران شکل می گیرد.

وی با بازی در فیلم سر گیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی توانست خودی نشان دهد. محمد امین ورود خویش به عرصه سینما را مدیون علی کاظمی می داند. چرا که علی کاظمی توانسته راه وی را برای نشان دادن استعداد خود در سینما هموار سازد.

سابقه بازیگری محمد امین دوستی

محمد امین دوستی

خوشبختانه محمد امین دوستی با بازی در فیلم های کوتاه، بلند و سریال های مختلف توانسته استعداد وی را به اهالی سینما ثابت کند. وی در سریال های مادرخوانده، سرگیجه، شهباز، مار ماهی، محرمانه و … بازی کرده است. علاوه بر این موارد، او در تیزرهای تبلیغاتی فراوانی در نقش اول حضور داشته و در این زمینه هم موفق عمل کرده است.

بنابراین می توان گفت ای بازیگر بسیار پر کار بوده و هرگز بیکار نمی نشیند. انتظار می رود محمد امین دوستی در تئاترهای زیادی بازی کرده باشد. اما اکنون اطلاعات دقیقی در این مورد در دسترس نیست. اما از طریق پیج اینستاگرام این بازیگر می توان فعالیت های وی را دنبال کرد.

محمد امین دوستی

اوج شهرت محمد امین دوستی

محمد امین دوستی اوج شهرت خود را بازی در سریال سرگیجه می داند. سریال سرگیجه، سریالی با کارگردانی بهرنگ توفیقی است که بازیگران فراوانی در آن ایفای نقش کرده اند. حامد بهداد، هومن سیدی، هادی حجازی فر، رعنا آزادی ور، مهراوه شریفی نیا، شبنم مقدمی و … دیگر بازیگران این سریال هستند. داستان این سریال بدین صورت است که مردی به نام پیمان پس از یک سوء تفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود.

گمان ها به این سمت می رود که پیمان (حامد بهداد)، کامران (هادی حجازی فر) را کشته، اما واقعیت چیز دیگری است. محمد امین دوستی نیز در این سریال پر حاشیه با بازیگران معروف بازی کرده است. به همین دلیل می توان اوج شهرت وی را بازی در فیلم بهرنگ توفیقی دانست.

علاقه مندی های محمد امین دوستی

علاقه مندی های محمد امین دوستی بسیار زیاد هستند. به گفته خود او، وی در هر زمینه ای توانسته علاقه مندی های فراوانی داشته باشد کتاب مورد علاقه او، اهداف زندگی اثر برایان تریسی است که انگیزه و امید فراوانی برای ادامه راه به وی می دهد. این کتاب می تواند برای تمامی افرادی که برای رسیدن به اهداف زندگیشان تلاش می کنند، کمک کند.

محمد امین دوستی

سریال مورد علاقه او، سریال یاغی است. به گفته او این سریال با داستان جذاب خود توانسته به خوبی بدرخشد. بازیگر مورد علاقه او مرحوم علی انصاریان عزیز و خواننده مورد علاقه او رضا صادقی است.

تفریحات مورد علاقه محمد امین

محمد امین دوستی

تفریحات مورد علاقه محمد امین دوستی در فوتبال و سینما خلاصه می شوند. وی در اوقات فراغت خود با دوستان فوتبال بازی کرده و در مورد ورزش معاشرت می کند. بازی کردن در زمین فوتبال باعث آرامش و افزایش سلامتی وی خواهد شد.

از تفریحات دیگر محمد امین می توان به سینما و تئاتر رفتن اشاره کرد. وی دوست دارد به سینما رفته و فیلم های زیبای دیگر بازیگران را نگاه کند. بسیاری از بازیگران جوان نسل جدید جهت کسب تجربه در زمینه بازیگری بسیار فیلم نگاه می کنند. فیلم نگاه کردن باعث می شود تا هر بار بتوان چیزهای جدیدی در این عرصه جذاب یاد گرفت.

ساخت فیلم کوتاه چند لکه جوهر

محمد امین دوستی

یکی از قدم های بزرگی که محمد امین دوستی در دنیای حرفه ای خود برداشته ساخت فیلم کوتاه است. وی در حال ساخت فیلم کوتاه چند لکه جوهر با همکاری رضا نادری است. جناب رضا نادری وی را در کارگردانی این اثر همراهی خواهد کرد.

مدتی صفحه اینستاگرام محمد امین دوستی در پیج اینستاگرام خود خبری مبنی بر فراخوان بازیگر خانم و آقا از ۱۷ تا ۳۰ سال منتشر کرد. بنابراین بسیاری از علاقه مندان سینما تصمیم گرفتند وی را در ساخت این فیلم یاری دهند. اطلاعات خاصی در مورد داستان فیلم و بازیگران آن در دست نیست.

راه های ارتباطی با محمد امین دوستی

اگر قصد دارید در فیلم های کوتاه محمد امین دوستی بازی کنید می توانید از طریق راه های زیر با وی در ارتباط باشید. محمد امین در پیج اینستاگرام خود اطلاعات بروز در مورد فعالیت ها و فیلم های خود منتشر می کند که می تواند کمک کننده باشد.

  • پیج اینستاگرام: mohamadamindosti_official
  • ایمیل: mohamd.dosti2020@gmail.com
  • شماره تماس مدیر برنامه: ۰۹۰۳۱۶۱۱۹۲۱

جمع بندی

محمد امین دوستی یکی از درخشان ترین بازیگران نسل جدید در عرصه سینما است که استعداد فراوانی در این زمینه دارد. وی در سریال های مختلفی بازی کرده اما معروف ترین آن ها سریال سرگیجه بوده است. همچنین در حال حاضر قصد ساخت یک فیلم به نام چند لکه جوهر را دارد.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0