پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس Awesome Support

افراد زیادی هستند که در سایت خود نیاز به پشتیبانی کاربران و استفاده از سیستم تیکت دارند. برای این دسته از افراد پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس را آماده کردیم که یک پلاگین حرفه ای وردپرس است و نیاز خیلی ها رو برطرف میکند. تا قبل از این خود ما برای مشتری هایی که درخواست سیستم تیکت داشتند به ناچار از اسکریپت های php استفاده میکردیم. سیستم خوبی بود ولی خارج از سایت اصلی اداره میشد و کمی از حرفه ای بودن کم میکرد. به خاطر همین پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس را آماده کردیم تا در کنار قالب های حرفه ای وردپرس بتوانید از سیستم تیکت حرفه ای نیز استفده کنید.

پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس نسخه ۲.۱ منتشر شد.

سیستم پشتیبانی پیشرفته وردپرس

طراحی واکنشگرا:

به هیچ عنوان نگران عملکرد پلاگین در قالب خود نباشید. چرا که این پلاگین به صورت کاملا واکنشگرا طراحی شده است و در تمام دیوایس ها به خوبی عمل میکند.

 سیستم پشتیبانی پیشرفته وردپرس

راه اندازی پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس:

بعد از نصب پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس، از طرف پلاگین پیغام نصب برگه های ضروری به شما داده میشود که باید انها را نصب کنید.

 سیستم پشتیبانی پیشرفته وردپرس

با نصب برگه ها پشتیبانی خود را آغاز کنید 🙂

از سیستم تیکت پشتیبانی خود لذت ببرید :دی

 

ویژگی های پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس:

– صفحه ورود و ثبت نام حرفه ای:

با استفاده از پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس، کاربران شما صاحب یک پنل پیشرفته برای ورود و ثبت نام در سایت شما خواهند بود و به مدیریت وردپرس دسترسی نخواهند داشت.

پلاگین تیکت پشتیبانی وردپرس

– پنل تنظیمات حرفه ای با امکانات بسیار زیاد:

در پنل تنظیمات این پلاگین امکانات بسیار زیادی گنجانده شده است و کانفیگ های مختلفی در اختیار شماست تا به بهره گیری هر چه بهتر از پلاگین کمک کند.

– پشتیبانی از چندین اپراتور:

اگر سایت را گروهی اداره میکنید به راحتی میتوانید اپراتور های مختفی تعریف کنید تا به صورت گروهی بخش پشتیبانی را اداره کنید. اپراتور های شما در پنل خود میتوانند تیکت های جدید را ببینند و پاسخ دهند !

– امکان پیوست کردن فایل ها:

همان طور که از یک سیستم تیکت حرفه ای انتظار میرود، مشتریان شما قادرند تا فایل های خود را در تیکت پیوست کنند. البته این امکان از پنل تنظیمات قابل فعال/غیرفعال سازی است.

 سیستم پشتیبانی پیشرفته وردپرس

– پیشنهاد اموزش ها به صورت اجاکس:

شما میتوانید این قابلیت را از پنل تنظیمات فعال کنید که با شروع تایپ عنوان تیکت توسط کاربر، اموزش های مرتبط با عنوان به صورت آجاکس و زنده به او پیشنهاد شود. شاید سوال او قبلا پاسخ داده شده باشد !

 سیستم پشتیبانی پیشرفته وردپرس

– پنل مخصوص اپراتور برای پاسخگویی به تیکت ها:

مسئول پشتیبانی در یک پنل مجلل تیکت ها را میبیند و قادر به تفکیک تیکت ها و پاسخ به انهاست. سوال و پاسخ های هر تیکت نیز به خوبی در زیر هم لیست میشود.

 سیستم پشتیبانی پیشرفته وردپرس

– پنل ویژه ی مشتری به همراه لیست تیکت های قبلی و امکان ایجاد تیکت جدید:

مشتری شما در پنل خود تیکت های قبلی خود را میبیند و به ان ها دسترسی دارد. همچنین به راحتی میتواد تیکت جدید ایجاد کند !

 سیستم پشتیبانی پیشرفته وردپرس

– قابلیت استایل بندی & قابلیت استفاده از گراواتار:

همون‌طوری که قبلا هم گفتیم افزونه با همه قالب‌ها به صورت کامل هماهنگ خواهد بود. شما قادر هستید استایل‌های پیش‌فرض افزونه را متناسب با قالب سایت خودتون تغییر بدین و یا حتی به کل اون رو غیرفعال کنید.

می‌خواید صورت جذاب مشتری‌هاتون رو ببینید؟  اگه اونا از گراواتار استفاده کنند، خواهید تونست ! این افزونه به صورت کامل با گراواتار هماهنگ هست.

 سیستم پشتیبانی پیشرفته وردپرس

– مدیریت دسترسی کاربران و اپراتور ها به تیکت ها:

این افزونه همراه با یک سیستم پیشرفته مدیریت دسترسی می‌باشد. که می‌تونید تعیین کنید که کدام کاربر بتونه تیکت رو ببینه و جواب بده. همچنین میتونید تا تیکت ها رو عمومی کنید تا همه بتونن ببین. البته فکر کنم بهتره که تیکت ها رو روی حالت خصوصی بزارید که فقط خود مشتری و اپراتور بتونه ببینه 🙂

 سیستم پشتیبانی پیشرفته وردپرس

– اطلاع رسانی با استفاده از ایمیل:

برای هر عملیاتی (مثلا ارسال تیکت جدید) می‌تونید ایمیل اطلاع‌رسانی را فعال یا غیرفعال کنید. و هر قالب ایمیلی به سادگی قابل دلخواه سازی است. مثلا با باز شدن تیکت جدید، ایمیلی برای اپراتور ارسال بشه و یا مثلا با بسته شدن تیکت، ایمیلی برای مشتری ارسال بشه.

 سیستم پشتیبانی پیشرفته وردپرس

– امکان بستن تیکت های قدیمی:

مرتب کردن تیکت‌های قدیمی در صورتی که تعدادشون زیاد باشه واقعا دردناکه ! بعضا مشتری‌ها بعد از اینکه جواب‌شون رو گرفتن حتی توی سایت وارد هم نمیشن، با استفاده از این ویژگی می‌تونید محدودیتی رو برای در نظر گرفتن تیکت‌ها به عنوان قدیمی تعیین کنید. که پس از گذشت این زمان تیکت‌هایی که به آن‌ها جوابید اده نشده باشد بسته خواهند شد.

– و امکانات مفید دیگری که میتوانید برای اطلاعات بیشتر توضیحات اصلی را بخوانید.
قیمت این پلاگین: ۱۵ هزار تومان

[purchase_link id=”۷۰۰۳″ style=”button” color=”” text=”پرداخت آنلاین و دانلود پلاگین”]

 

[box type=”download” ]

[/box]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. h.gh گفته؛
    ۱۱:۰۴ ۱۳۹۴/۰۸/۱۳

    سلام
    آیا این افزونه تاریخ شمسی رو هم پشتیبانی میکنه؟

    • مجید شیری گفته؛
      ۱۶:۲۵ ۱۳۹۴/۰۸/۱۳

      سلام
      افزونه جلالی را فعال کنید
      شاد باشید

  2. امیر گفته؛
    ۰۱:۲۷ ۱۳۹۴/۰۷/۰۱

    سلام
    من این قالب رو خردیم و دارم توی قالب Be از ش استفاده می کنم.
    ولی مشکلی وجود داره و اونم اینه که فایل main.css پلاگین اصلاً لود نمیشه!! و عملاً من استایل درستی ندارم از پلاگین،
    لطفاً راهنمایی کنید.
    ممنون

    • حامد شادمان گفته؛
      ۱۷:۲۲ ۱۳۹۴/۰۷/۰۱

      سلام
      مشکلتون رو توی فرم تماس باما مطرح کنید تا براتون بررسی بشه
      تشکر

  3. علی گفته؛
    ۱۴:۰۶ ۱۳۹۴/۰۵/۲۳

    سلام
    من خریداری کردم
    اما اون مشکل ارور ۴۰۴ که دوستان گفتن رو هم دارم و همچنین وقتی یه نفر میره تو لیست تیکت هاش تاریخ و وضعیت تیکت خودشو نمیتونه از طرف کاربر ببینه.
    اگر پاسخ دهنده به این سوال آقای شیری نیستن لطفا شماره ایشون رو برای من ایمیل کنین.
    با تشکر

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۴:۳۱ ۱۳۹۴/۰۵/۲۳

      سلام شماره آقای شیری توی فرم تماس با ما هست
      باتشکر

  4. امیر گفته؛
    ۲۳:۲۷ ۱۳۹۴/۰۵/۲۲

    سلام
    خسته نباشید
    من این پلاگین رو از سایت شما گرفتم، و روی قالب Be نصب کردم. ولی استایل به شدت مشکل داره و میریزه بهم.
    نکته بعدی هم اینکه وقتی من با یک کاربری که قبلاً توی سایت ثبت نام کرده میخوام از طریق صفحه پشتیبانی لاگین کنم، منو میبره به صفحه لاگین اصلی سایت که از نظر منطقی درست نیست!!
    میشه لطفاً راهنمایی کنید.
    ممنون

    • محسن بینا گفته؛
      ۲۳:۵۶ ۱۳۹۴/۰۵/۲۲

      سلام برای مشکل اولتون این پلاگین هستش و میتونین با یه css کار در این باره صحبت کنین مشکلتون را برطرف کنه.راستش من تست نکردم با قالب ها ولی میدونم که اکثرا مشکلی نداره
      برای مشکل دومتون افزونه های ریدایرکت هستن که میتونین باهاشون وقتی کاربر لوگین میکنه ریدایرکت کنین به یه صفجه حتی مدیر هم میتونین بگین بره به پیشخان
      باتشکر

  5. مرتضی گفته؛
    ۰۱:۳۵ ۱۳۹۴/۰۵/۰۹

    سلام و ممنون

  6. علیرضا گفته؛
    ۱۸:۱۵ ۱۳۹۳/۱۲/۱۴

    این پلا گین را خریداری کرده ام اما وقتی پلاگین را آپدیت کردم انگلیسی شده
    چرا نسخه جدید را ارسال نمیکنید؟

    • محسن بینا گفته؛
      ۲۱:۱۹ ۱۳۹۳/۱۲/۱۴

      سلام لطفا درخواست نسخه جدید را ارطریق فرم تماس با ما ارسال کنید تا براتون بعد از آپدیت قالب ارسال بشه
      باتشکر

  7. saied گفته؛
    ۱۲:۵۶ ۱۳۹۳/۱۱/۲۸

    یه سوال دیگه هم دارم.
    چرا این ۳ کلمه ترجمه نشده ؟؟؟
    “Types و Priorities و States”

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۳:۳۹ ۱۳۹۳/۱۱/۲۸

      سلام لطفابه جناب شیری از طریق فرم تماس با ما اطلاع بدید ترجمه لغا و مشکل قبلیتون را بررسی و در صورت امکان فایل ترجمه براتون ارسال میشه
      باتشکر

  8. saied گفته؛
    ۱۲:۴۸ ۱۳۹۳/۱۱/۲۸

    میگم یه سوال :دی
    این آپلود کردن فایل رو میشه کاری کرد که روی سرور خودمون آپ بشه ؟! انگار نمیشه.

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۳:۳۸ ۱۳۹۳/۱۱/۲۸

      سلام اگه توی تنظیمات افزونه امکانش باشه میتونید تغییر بدید من باهاش کار نکردم به جناب شیری از طریق فرم تماس با ما اطلاع بدید اگه امکانش باشه راهنماییتون میکنند

  9. saied گفته؛
    ۰۰:۴۵ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

    اون که بله! اما خب سیستم تیکتینگ هم ویژگی های خاص خودش رو داره!
    سجاد قبلا میخواست واسه سایت بگذاره! نمیدونید از چی میخواست استفاده کنه؟!
    جدای از این حرفا سیستم دیگه ای مد نظرتون نیست که خوب باشه؟
    مرسی… .

    • محسن بینا گفته؛
      ۰۰:۵۲ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

      راستش من چیزی مد نظر ندارم شما میتونید به آقای رجب پور ایمیل بزنید و ازشون بپرسید از چه سیستمی میخاستند استفاده کنند.سیستم های تیکت را میشه از اسکریپت های تیکت هم استفاده کرد
      باتشکر

      • saied گفته؛
        ۱۷:۵۶ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

        فکر خوبیه!
        مرسی … .

      • محسن بینا گفته؛
        ۱۸:۱۰ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

        https://wordpress.org/plugins/search-everything
        این افزونه فکر کنم خوب باشه تست کنید ببینید اگه خوبه تا به جناب شیری بگم نصب کنه.من دسترسی به نصب ندارم براهمین یه تست کنید روی سایتتون اگه اوکی بود اطلاع میدم
        این پایینی هم فکر کنم خوب باشه البته من اینارا تست نکردم هنوز
        https://wordpress.org/plugins/wpsolr-search-engine
        باتشکر

  10. saied گفته؛
    ۰۰:۰۶ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

    چندین بار قصد خرید این افزونه رو داشتم اما منصرف شدم!
    حس میکنم کاربرا رو اون قدر راضی نکرده و مشکلات خاصی داره!
    خداییش اگر شما قرار بود سیستم تیکتینگ بگذارید از چه سیستمی استفاده میکردید؟! خداییش!
    ممنون میشم راهنمایی جامعی بفرمایید.

    • محسن بینا گفته؛
      ۰۰:۲۰ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

      سلام خداییش از کامنت استفاده میکردیم.چون براسئو خیلی خوبه
      اینم چون گفتید خداییش 🙂
      راستش من باهاش کار نکردم اگه تاحالا ازش استفاده کرده بودم اطلاع میدادم.کامنت خوبیش اینه که همه میتونن از تجارب هم استفاده کنند
      و بقیه هم از سوالات و مشکلات بقیه استفاده کنند
      باتشکر

      • alikar گفته؛
        ۱۳:۱۷ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

        الان انفولد بیشتر از ۴۰۰۰ کامنت داره………..
        چطوری اونوقت بین این ۴۰۰۰ کامنت از تجارب بقیه استفاده کنیم؟!
        طرحی نو نیاز است

      • محسن بینا گفته؛
        ۱۷:۵۵ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

        خوب میتونید ۴۰۰۰ تارا ببنید 🙂 باید یه افزونه بزاریم که جستجو توی کامنت ها داشته باشه.اینا درموردش فکر میکنم
        چون من خودم توی مدیریت کامنت ها جستجو میکنم برای کامنت های تکراری شما هم اگه امکانش فعال بشه میتونید ۴۰۰۰ تارا جستجو کنید و فیلتر کنید و اونی که مدنظرتون هستش را پیدا کنید
        اینم یه طرح نو خوبه 🙂

      • alikar گفته؛
        ۲۱:۰۰ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

        فاصله است از خلاقیت تا نوآوری!
        ان شاء الله خلاقیت شما تبدیل به نوآوری بشه…آمین
        اگه چیز خوبه پیدا شده برای مدیریت کامنت ها خبر میدم…

      • محسن بینا گفته؛
        ۲۱:۱۳ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

        یه چند تا معرفی کردم شما دعا کنید ما هرروز پیشرفت کنیم
        توی کامنت قبلی میتونید ببینید. اگه تونستید تستش کنید اوکی بود به جناب شیری اطلاع بدم تا نصب کنند
        باتشکر از شما و ممنون بابت اینکه مارا همیشه پشتیبانی میکنید
        https://wordpress.org/plugins/search-everything
        افزونه بالا فکر کنم خوب باشه تست کنید ببینید اگه خوبه تا به جناب شیری بگم نصب کنه.من دسترسی به نصب ندارم براهمین یه تست کنید روی سایتتون اگه اوکی بود اطلاع میدم
        این پایینی هم فکر کنم خوب باشه البته من اینارا تست نکردم هنوز
        https://wordpress.org/plugins/wpsolr-search-engine

  11. مصطفی گفته؛
    ۲۰:۰۷ ۱۳۹۳/۱۱/۲۱

    با سلام
    این پلاگین نسخه ۳.۱.۲ اومده . کی اپدیتش را میزارید؟

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۲:۵۳ ۱۳۹۳/۱۱/۲۲

      سلام به محض آپدیت فارسی براتون ارسال میشه
      باتشکر

  12. سروش گفته؛
    ۱۶:۴۰ ۱۳۹۳/۱۱/۱۴

    با سلام اطلاعات هاست و وردپرس ارسال شد لطفا زودتر بررسی نمایید.
    فایل به هیچ عنوان الصاق نمیشود.
    با تشکر فراوان

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۸:۰۳ ۱۳۹۳/۱۱/۱۴

      سلام بخش پشتیبانی با جناب شیری می باشد ایشون بعد از بررسی براتون انجام میدند
      باتشکر

      • سروش گفته؛
        ۱۸:۴۸ ۱۳۹۳/۱۱/۱۴

        برادر من این افزونه را روی سه تا سایت امتحان کردم درست نمیشود.
        انگار این افزونه خراب است.
        من نیاز ضروری به این افزونه دارم و هر دقیقه برای من ضرر حساب میشه.
        خواهشا لطف کنید این افزونه را دوباره بررسی کنید اشکال کار را پیدا کنید .
        این ارور را هم داد
        Not Found

        The requested URL /wp-content/uploads/wpas_attachments/null was not found on this server.

        Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request

        این هم لینکی که در آدرس بار نمایش میدهد.
        electrorabet.ir/wp-content/uploads/wpas_attachments/null

      • محسن بینا گفته؛
        ۲۱:۴۷ ۱۳۹۳/۱۱/۱۴

        ببینید این مشکلات را باید به جناب شیری اطلاع بدید بنده فایل افزونه را هم ندارم که تست کنم همونطور که گفتم باید با ایشون هماهنگ کنید
        بررسی مشکلات افزونه هارا براتون انجام میدند
        باشماره ایشون تماس بگیرید
        هیچ کاری از من ساخته نیست
        باتشکر

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۸:۲۴ ۱۳۹۳/۱۱/۱۱

      سلام لطفا مشکلتونا همراه با اطلاعات ورودی سرور و وبسایتتون ارسال کنید تا آقای شیری براتون بررسی کنند و مشکلتون برطرف یشه
      باتشکر

  13. سروش گفته؛
    ۱۰:۱۶ ۱۳۹۳/۱۱/۰۸

    با سلام . آیا این افزونه با قالب آوادا سازگاری دارد که در قسمت بالا به صورت پاپ آپ قرار گیرد؟
    من قبلا قالب انفولد را هم خریداری کرده ام . حالا میخوام قالب آوادا با این افزونه را خریداری کنم؟
    اگر امکانش هست تخفیف بدهید.
    مشتری خودتونیم فقط 🙂

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۳:۱۸ ۱۳۹۳/۱۱/۰۸

      سلام برای هماهنگی و سازگاری و تخفیفات با جناب شیری تماس بگیرید ایشون راهنماییتون میکنند
      یا از طریق فرم تماس با ما مواردی که مد نظرتون هست را ارسال کنید تا بعد از بررسی هزینه و موارد درخواستی براتون ارسال بشه
      باتشکر

  14. saied گفته؛
    ۰۰:۱۳ ۱۳۹۳/۱۱/۰۷

    من میخوام این افزونه رو خریداری کنم. چند تا سوال داشتم:
    1- افزونه به خوبی فارسی سازی شده و با قالب ها مشکلی نداره؟
    2- وقتی کاربر ثبت نام کرد، باید به ایمیلش بره و کاربریشو فعال کنه یا نیازی به فعالسازی کاربریش نداره و خیلی سریع کاربریش ساخته میشه؟؟
    3- این افزونه هیچ مشکلی در دریافت و یا فرستادن تیکت نداره؟ بعضاً دیده شده دوستانی که مانند این افزونه ها استفاده کردند، کاربرهای اون گله کردند که چرا جواب پشتیبانی رو نمیدن! در صورتی که ایمیل فرستاده شده به دست مدیر سایت اصلاً نمیرسیده که بخواد جواب بده!!
    4- به همراه فایل فارسی ساز هست؟ ممکنه بنده بخوام “مثلاً” الصاق فایل رو بکنم ضمیمه کردن فایل یا …. .
    ممنون میشم به هر ۳ سوالم جواب بدید.

    • مجید شیری گفته؛
      ۱۰:۴۰ ۱۳۹۳/۱۱/۰۷

      سلام
      سوالاتون ۴ تا بود که همش موجود هست میتوانید در تنظیمات اعمال کنید و فعال کنید 🙂
      در مورد گزینه ۳ من ایرادی ندیدم خب سرورشون ارسال نمیکنه دیگه مشکل افزونه نیست قربان

  15. جواد گفته؛
    ۱۳:۵۲ ۱۳۹۳/۱۰/۲۸

    با سلام
    کاربری که در این افزونه ثبت نام کرده و ایجاد می شود، جز کاربران وردپرس هم خواهد بود؟ به عبارت دیگر اگر که یک کاربر در افزونه تیکت پشتیبانی ثبت نام کند، می تواند به وردپرس هم وارد شود؟ و در واقع آیاکاربران افزونه تیکت باکاربران وردپرس، یکپارچه و یکی است یا اینکه کلا جدا است؟
    با تشکر

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۶:۰۸ ۱۳۹۳/۱۰/۲۸

      سلام این موردا از جناب آقای شیری بپرسید ولی اینا میدونم که کاربرایی که ثبت نام کرده باشند توی وردپرس میتونند تیکت بزارند
      ولی برای اینکه مطمئن بشید سوالتونا از طریق فرم تماس با ما ارسال کنید تا دقیق تر پاسخ داده بشه
      باتشکر

  16. عماد گفته؛
    ۰۱:۱۵ ۱۳۹۳/۱۰/۱۸

    در قسمت ارسال تیکت در قسمت الصاق فایل هیچ دکمه ای برای انتخاب فایل وجود نداره ! چرا ؟

    • محسن بینا گفته؛
      ۰۲:۱۳ ۱۳۹۳/۱۰/۱۸

      سلام باید توی تنظیمات افزونه فعال بشه ولی اگه نبود به جناب آقای شیری از طریق فرم تماس با ما مشکلتونا ارسال کنید تا ببینند
      من باهاش تاحالا کار نکردم براهمین دقیق جاشا نمیدونم
      باتشکر

  17. سینا گفته؛
    ۲۱:۰۶ ۱۳۹۳/۱۰/۱۴

    سلا
    من این افزونه را از سایت هایی که برای دانلود گذاشتن دانلود کردم و نصب کردم
    ولی مشکل زیاد داره ، قالب خیلی به هم میریزه
    مشکل از قالب خودمه یا اشکال افزونه است ؟
    افزونه شما را بخرم مشکل نداره ؟
    ممنونم

    • محسن بینا گفته؛
      ۲۱:۵۰ ۱۳۹۳/۱۰/۱۴

      سلام اصولا نباید مشکلی باشه.حالا یا میتونه از قالبتون باشه که باهاش سازگار نیست و یا افزونه درست فارسی نشده باشه
      باتشکر

  18. سینا گفته؛
    ۲۱:۲۳ ۱۳۹۳/۰۹/۱۲

    افزونه ای نیست که نیاز به ثبت نام نداشته باشه و کد رهگیری بده ؟

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۵:۵۹ ۱۳۹۳/۰۹/۱۳

      سلام نمیدونم ولی سیستم تیکت به دلیل این که روی کاربرا هستش و برای کاربرا هستش طراحی میشه
      اگه میخاید که میتونید از سیستم های فرم ساز استفاده کنید
      باتشکر

  19. مصطفی گفته؛
    ۲۱:۳۳ ۱۳۹۳/۰۹/۰۸

    سلام
    من اشتباهی فایل اصلی را حذف کردم. میشه دوباره بفرستید
    ممنون

    • محسن بینا گفته؛
      ۲۳:۴۰ ۱۳۹۳/۰۹/۰۸

      سلام لطفا از طریق فرم تماس با ما درخواستتونا ارسال کنید
      باتشکر

  20. مصطفی گفته؛
    ۱۹:۰۵ ۱۳۹۳/۰۹/۰۳

    سلام.
    الان من فعال کردم . فقط اینکه میخوام یک لینک بزارم داخل سایت مثلا به نام پشتیبانی: نمیدونم لینک رفتن به این برگه چی میشه !!

    • امید حسین آبادی گفته؛
      ۲۰:۰۸ ۱۳۹۳/۰۹/۰۳

      تمام برگه ها در صفحه فهرست هستش فقط شما باید اضافه کنید

  21. مصطفی گفته؛
    ۲۰:۲۴ ۱۳۹۳/۰۸/۲۸

    سلام
    من تنظیمات را بررسی کردم ولی نتونستم جایی را فعال کنم که فایل های پیوست روی هاستم اپلود بشه. کمک میکنید؟

    • امید حسین آبادی گفته؛
      ۱۸:۴۷ ۱۳۹۳/۰۹/۰۲

      به شما که گفتم. ابزارها – درون ریزی – وردپرس را انتخاب کنید بعد از نصب افزونه درون ریزی به صفحه درون ریزی میره

      • مصطفی گفته؛
        ۰۰:۰۴ ۱۳۹۳/۰۹/۱۰

        من افزونه درون ریزی هم فعال کردم. ولی نشد که نشد !
        میشه کامل توضیح بدید چجوری میتونم برای الصاق فایل در این افزونه از هاست خودم استفاده کنم ؟؟
        من همه کارایی که گفتید هم کردم ولی نشد که نشد

      • امید حسین آبادی گفته؛
        ۱۹:۲۹ ۱۳۹۳/۰۹/۱۰

        در بخش آموزش ها کامل توضیح داده شده

  22. محمد گفته؛
    ۱۵:۲۲ ۱۳۹۳/۰۸/۲۸

    من مشکل بعضی از دوستان رو دارم چرا وقتی مشتری تیکت ارسال میکنه میره به ارور ۴۰۴ میگه صفحه پیدا نشد.و نمیتونه تیکت خودشو ببینه؟

    • مجید شیری گفته؛
      ۱۲:۵۱ ۱۳۹۳/۰۸/۲۹

      چک کردم موردی نداشت . باز بیشتر بررسی میکنم

  23. lمهراد گفته؛
    ۱۶:۲۲ ۱۳۹۳/۰۸/۱۶

    تشکر مشکلم حل شد.فقط یک مشکل دیگه.من با هر قالب ریسپانسیو که تست اکردم باز این مشکلی که الان میخوام بگم بود.وقتی میخوایم با موبایل ببینیم تیکتی که زدیمو، متن تیکت از کادر میزنه بیرون و از ریسپانسیو بودن خارج میشه قالب و بهم میریزه بخاطر طولانی بودن متن.هم با تکست فارسی هم با تکست انگلیسی!!! نمیشه کاری کرد درست بشه؟

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۷:۲۷ ۱۳۹۳/۰۸/۱۶

      مشکل از قالب هستش.شما اگه ریسپانسیو قالب فعال بود و همین مشکل را داشتید
      ریسپانسیو را غیرفعال کنید و دوباره بررسی کنید.مشکلتون حل میشه
      باتشکر

  24. lمهراد گفته؛
    ۱۶:۳۶ ۱۳۹۳/۰۸/۱۵

    خریدم نصبش کرد.موقع فعال سازی هم زدم صفحه هارو بسازه ولی کلا دوتا صفحه ساخت.یکی ارسال تیکت یکی هم تیکت من
    اما حالا وقتی مشتری تیکت ارسال میکنه میره به ارور ۴۰۴ میگه صفحه پیدا نشد.صفحه هم اینطوری شذوع میشه

    http://e*ir/tickets/

    • محسن بینا گفته؛
      ۱۴:۵۶ ۱۳۹۳/۰۸/۱۶

      سلام من موفق نشدم سایتتون را باز کنم.ولی کاربرای دیگه مشکلی با این افزونه نداشتند امکان داره تنظیماتش اکامل انجام ندادید
      دوباره بررسی کنید
      باتشکر

  25. محمد گفته؛
    ۲۱:۱۴ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹

    لطف کردی داداش

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۲۲:۳۳ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹

      خواهش میکنم.

  26. محمد گفته؛
    ۲۳:۰۴ ۱۳۹۳/۰۷/۱۸

    سلام
    بنده همون فایلی که برام ایمیل شدو دانلود و نصب کردم
    جهت اطمینان بی زحمت یه بار دیگه برام ارسال نمایید
    با تشکر

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۲۳:۲۶ ۱۳۹۳/۰۷/۱۸

      سلام.
      ارسال شد

  27. محمد گفته؛
    ۲۳:۵۵ ۱۳۹۳/۰۷/۱۶

    در حال نصب افزونه از پرونده‌ی فرستاده شده: wp-awesome-support-responsive-ticket-system-2.0.7(www.20script.ir).zip

    گشودن بسته‌ی فشرده شده…

    این پیغام برای چی میاد؟چرا نصب نمیشه ؟

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۱۳:۴۶ ۱۳۹۳/۰۷/۱۸

      سلام.
      فکر میکنم پلاگینی که از جای دیگه دانلود کردید نصب کردید

  28. hamsaranjavan گفته؛
    ۲۳:۴۷ ۱۳۹۳/۰۷/۱۶

    سلام افزونه تیکت پشتیبانی از سایت خریداری و نصب فعال کردیم چند تا مشکل دارم
    صحفه https://wpcity.ir/wp-content/uploads/2014/08/87878.jpg کجا قرار داره و چگونه باید ایجاد کنیم ؟
    هنگام ارسال تیکت ، تیکت ارسال نمیشود و به صحفه برگه موجود ندارد منتقل میشود
    ممنون میشم راهنمایی کنید . باتشکر

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۱۳:۳۳ ۱۳۹۳/۰۷/۱۸

      سلام.
      بعد از نصب پلاگین بلافاصله پیغام نصب برگه های مربوط به پلاگین میاد که باید دکمه نصب رو بزنید.
      اون عکس یکی از برگه ها هست.
      برای ارسال تیکت لطفا سایر پلاگین ها رو غیرفعال کنید و تست کنید چون من تست کردم اوکی هست

      • hamsaranjavan گفته؛
        ۱۳:۵۶ ۱۳۹۳/۰۷/۱۸

        سلام برگه ها نصب شده تو ارسال مشکل داره اطلا این صحفه نداره https://wpcity.ir/wp-content/uploads/2014/08/87878.jpg
        بعد اینکه دکمه ایجاد تیکت میزنم این متن برگه پیدا نشد
        پوزش میطلبیم ولی برگه که درخواست کرده اید پیدا نشد شاید اگر دنبال ان بگردید پیدا شود!!؟

      • سجاد رجب پور گفته؛
        ۱۴:۱۴ ۱۳۹۳/۰۷/۱۸

        یوزر/پس بدید براتون چک کنم.

      • hamsaranjavan گفته؛
        ۱۷:۴۰ ۱۳۹۳/۰۷/۱۸

        به ایمیلتون(جیمل) ارسال کردم

      • سجاد رجب پور گفته؛
        ۲۲:۴۴ ۱۳۹۳/۰۷/۱۸

        اوکی 🙂

  29. amir گفته؛
    ۱۳:۲۵ ۱۳۹۳/۰۷/۱۲

    ضمیمه ها کلا مشکل داره و کار نمیکنه

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۰۰:۰۱ ۱۳۹۳/۰۷/۱۵

      بله. در خود هاست شما هم امکان اپلود شدن هست. تنظیمات رو بررسی کنید.

  30. amir گفته؛
    ۱۲:۴۲ ۱۳۹۳/۰۷/۱۲

    برای ضمیمه ها راهی داره که نخوایم از اون سایت خارجی استفاده کنیم ؟

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۰۰:۰۱ ۱۳۹۳/۰۷/۱۵

      بله. در خود هاست شما هم امکان اپلود شدن هست. تنظیمات رو بررسی کنید.

  31. amir گفته؛
    ۱۰:۳۷ ۱۳۹۳/۰۷/۱۲

    این یه مشکل بزرگ داره . برای ورود کاربر صفحه لاگین سایت شما که ممکنه ادرسش مخفی بوده باشه رو برات در هنگام لاگین میاره و عملا از طریق ورود خودش اقدامی رو صورت نمیده و ریدایرکت میکنه به صفحه لاگین ادمین !

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۲۳:۳۵ ۱۳۹۳/۰۷/۱۵

      سلام.
      متوجه نشدم دقیقا منظورتون رو. طفا ادرس سایتی که استفاده کردید و ادرس برگه های لاگین رو بدید تا بتونم ببینم.
      من تست کردم پلاگین رو و مشکلی پیدا نکردم.

  32. faraz گفته؛
    ۲۰:۰۲ ۱۳۹۳/۰۷/۰۱

    ایمیل زدم پاسخی نگرفتم در نتیجه سوالات خود را اینجا مطرح میکنم :

    با سلام من این افزونه رااز شما خریدم و نصب کردم چند تا سوال داشتم :

    ۱- محتوای صفحه تیکت های من ایا در گوگل ایندکس میشه یا چون فقط اعضا میبینن نمیتونه گوگل بخونه . مطالب خصوصی میمونند؟

    ۲- ادمین نمیتونه پاسخ بده به تیکت حتما باید support manager تعریف کرد ؟

    ۳- فرق agent -manager-support manager چی هستش؟

    ۴- تیکت را که به عنوان یک کاربر عادی میسازم وقتی دکمه ایجاد تیکت را میزنم پیغام page not fund میاد اما تیکت ساخته میشه در بخش تیکت های من

    ایا باید ادرس صفحه خاصی را تعریف کرد برای ادرس دهی؟

    ۵- ه در بخش لیست تیکت ها به مرتبی و خوبی دمو شما نیست و جملات تو یک خط نیست بخاطر قالب متفاوت من هست ؟ چجوری درستش کنم ؟

    ۶- وقتی فایل رو میخوام با کاربر عادی اتچ کنم پیغام میده upload directory isn’t writbale باید چیکار کنم ؟

    ممنونم

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۱۷:۲۸ ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

      سلام.
      1- تیکت ها خصوصی هستن. البته در تنظیمات میتونید روی حالت عمومی هم بزارید
      2- ادمین میتونه
      3- زیاد فرقی ندارن
      4-کاربر باید ثبت نام کنه. افزونه تست شد و مشکلی نیست. پیوندهای یکتای سایت رو بررسی کنید
      5- بله مربوط به قالب هست. باید سایت تون رو ببینم که بتونم کد بدم
      6- مربوط به پرمیژن فولدها هست. اگه دارین روی لوکال تست میکنید این مشکل هست. روی هاست تست کنید

  33. راستین گفته؛
    ۱۸:۵۸ ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

    در بخش ارسال تیکت هم دوعبارت ترجمه نمیشود(درجه اهمیت و بخش مرتبط با تیکت) که گویا شما آن را حذف کرده اید ؟

  34. راستین گفته؛
    ۲۱:۵۳ ۱۳۹۳/۰۶/۱۷

    سلام
    آیا این امکان وجود دارد که در جدول لیست تیکت ها id تیکت هم نمایش داده شود و ادمین در بخش مدیریت بتواند آن id را ببیند؟
    این پلاگین ارتباط با ووکامرس هم برقرار میکند؟
    آیا بخش تنظیمات تیکت کامل فارسی است و همه بخش ها وجود دارد؟
    تشکر

      • راستین گفته؛
        ۲۳:۱۸ ۱۳۹۳/۰۶/۱۷

        ممنون
        عجیب است که پلاگین به این خوبی شماره تیکت ها مشخص نیست.

      • راستین گفته؛
        ۱۸:۲۴ ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

        سلام دوباره
        دوست عزیز کدام سه تا کلمه ترجمه نشد؟
        فکر کنم “Types و Priorities و States” بفرمایید که در پلاگین امکان ترجمه ندارد و utf-8 نمیشود!

      • سجاد رجب پور گفته؛
        ۱۸:۳۲ ۱۳۹۳/۰۶/۱۸

        بله

  35. امیررضا گفته؛
    ۲۲:۱۶ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

    شما خودتون می تونید اون کد را به من بدید(بعد از خرید افزونه)

    آیا افزونه دیگری هم برای این کار موجود است(تیکتینگ) که امکاناتی مشابه این داشته باشد؟

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۱۰:۵۷ ۱۳۹۳/۰۶/۱۰

      سلام.
      من نگاه کردم اون طوری نمیشه.
      افزونه یک برگه برای تیکت درست میکنه. فکر کنم بشه دسترسی برگه رو به کاربران تخصیص داد

      • امیررضا گفته؛
        ۱۳:۰۴ ۱۳۹۳/۰۶/۱۰

        ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی عجله ای هست باید زود آماده کنم وقت آزاد هم زیاد ندارم

      • سجاد رجب پور گفته؛
        ۱۳:۵۲ ۱۳۹۳/۰۶/۱۰

        از افزونه هایی که صفحه رو فقط برای اعضا نشون میده استفاده کنید.

      • امیررضا گفته؛
        ۱۴:۰۵ ۱۳۹۳/۰۶/۱۰

        خودتون از اون افزونه ها سراغ دارید؟

      • سجاد رجب پور گفته؛
        ۱۴:۰۸ ۱۳۹۳/۰۶/۱۰

        سرچ کنید راحت پیدا میشه

  36. امیررضا گفته؛
    ۱۶:۵۸ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

    با سلام آیا امکانش هست فقط به دسته ای خاص از کاربر ها اجازه دسترسی به این پلاگین داده بشه
    منظورم اینه که هر کسی می تونه توی سایت عضو بشه ولی فقط مشتری ها بتونن تیکت بفرستن.
    آیا امکان اینکار با افزونه های تعیین دسترسی هست؟

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۱۷:۵۶ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

      سلام.
      خیر. کسی که ثبت نام کنه میتونه تیکت بزنه

      • امیررضا گفته؛
        ۱۸:۱۲ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

        بنده نسخه انگلیسی این افزونه را دانلود کردم ولی برای اینکه وقت فارسی سازی ندارم قصد خرید دارم تا برای مشتری نصبش کنم و می تونم بپرسم پس برای چی توی user role editor سطح دسترسی برای تیکت ها موجود هست و آیا میشه محدودیت ها را اعمال کرد؟

      • سجاد رجب پور گفته؛
        ۱۸:۱۴ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

        من اون پلاگین رو بای تیکت تست نکردم.

      • امیررضا گفته؛
        ۱۸:۳۳ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

        کسی از دوستان هم این را تست نکرده و یا امکان تست نداره؟

      • سجاد رجب پور گفته؛
        ۱۸:۴۱ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

        شما که خودتون دارین! تست کنید

      • امیررضا گفته؛
        ۲۰:۲۷ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

        آیا امکان غیر فعال کردن ثبت نام از صفحه تیکت فرستادن هست؟
        بنده ثبت نام وردپرس را غیر فعال کردم ولی باز هم از طریق اون صفحه میشه ثبت نام کرد

      • سجاد رجب پور گفته؛
        ۲۰:۴۴ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

        میشه برش داشت

      • امیررضا گفته؛
        ۲۰:۴۹ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

        باید بعد از خرید درخواست بدم؟

      • سجاد رجب پور گفته؛
        ۲۱:۱۳ ۱۳۹۳/۰۶/۰۹

        با یک کد css میشه قسمت ثبت نام رو حذف کرد.
        اوکی

  37. ahmad گفته؛
    ۲۲:۲۴ ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

    سلام
    چه پلاگین هایی رو آماده کردید که بذارید؟
    من دوست دارم از اینجا خرید کنم، میخوام ببینم چه پلاگینهایی و کی ارائه میشن.ممنون

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۲۲:۴۴ ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

      سلام.
      جدول قیمت + اسلایدر و …

  38. محسن گفته؛
    ۱۱:۰۷ ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

    تو یه مارکت دیگه اینو قیمت گذاشتن ۶۰تومن ، چه فرقی با این افزونه داره مگه ،؟
    افزونه شما نسخه اصلیه؟

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۱۶:۳۸ ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

      هیچ فرقی نداره.
      بازار گرمی بوده

  39. faraed.com گفته؛
    ۱۰:۲۰ ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

    سلام
    این افزونه را به صورت اورجینال خریداری کردید یا نال شده است
    و با آمدن نسخه های جدید مثل قالب ها تون نسخه جدید را رایگان به کاربران ارائه می کنید.
    ممنون

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۱۶:۳۴ ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

      سلام.
      بله نسخه جدید بیاد اپدیت میکنیم.

  40. saied گفته؛
    ۰۴:۲۵ ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

    داداش من میخوام این پلاگین رو بخرم.فقط دموی آنلاین فارسی میخوام.و اینکه خودت فارسی سازیش کردی؟

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۰۸:۴۲ ۱۳۹۳/۰۶/۰۸

      سلام.
      تصاویر رو گذاشتیم. دمو انلاین فارسی برای پلاگبن ها نمی زارم. میتونید دمو انگلیسی رو ببینید

  41. ابراهیم گفته؛
    ۱۸:۰۴ ۱۳۹۳/۰۶/۰۷

    سلام
    یک سایت آموزشی مذهبی دارم و میخوام بخش مشاوره راه بیندازم,,به نظر شما این پلاگین برا این کار مفیده؟
    با تشکر

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۲۲:۴۴ ۱۳۹۳/۰۶/۰۷

      سلام.
      این پلاگین برای ارسال تیکت . پشتیبانی هست. اگر میخواین سوال و پرسش راه بندازید فکر کنم مناسبه

  42. محسن گفته؛
    ۲۳:۰۱ ۱۳۹۳/۰۶/۰۶

    پلاگین خیلی خوبی بود از این نوع پلاگین ها بیشتر بزار 🙂

    • سجاد رجب پور گفته؛
      ۰۰:۵۷ ۱۳۹۳/۰۶/۰۷

      اوکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0